Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Eylül 2013 Salı

Tesirsiz Parçalar 222-224..

222.
Sen ne yaparsan yap sabah olur. Beş bilmem kaç sikim milyar yaşında lan dünya. Bak bakalım geriye, kaç kere doğmamış güneş?

Çok içtiğin, kafanın durdurma kolu bozulmuş atlıkarınca gibi döndüğü ve bokuna kadar kustuğun geceleri düşün. Şey dediğin hani 'Ulan bir daha böyle içersem siksinler beni!.' Ee bak bakalım kaç gece daha deliresiye içtin, içmeye tövbe ettiğin gecelerin üstüne.

Bazen gücün masadaki peyniri kesmeye bile yetmez. Öyle zamanlarda iyi ki Orhan Gencebay var dersin. Ve sessizce akan göz yaşlarını gömleğinin koluyla silerek mırıldanırsın. 'Olsun lan, ne kaldı ki şurada sabaha..'

223.
Ah herkese bir park lazım tek başına ağlamalık
Yandığı yerin uzağında nasıl da şaşkın canımız
Teselli teşebbüsleri yerin dibine batsın
Herkes sussun yahut içinden şarkı söylesin
Bir yer var tahammül sınırının ırzına geçen
Bir şey var sen bilmezsin o bilmez ben bilirim
Bir acı bir can yangını ruhta ustura kesiği
Bir kırmızısından tuborg bir kısasından parlement
Bir vay anasını satayım bi' susun lan bi' dinleyin
R'ye dahi tahammülüm yok yuvarlansın kelimeler
Sıkıldım ben hepinizden herkes evine gitsin
Tusubasa gelsin yanıma bir de obi van kenobi gelsin..

224.
Ferdi Tayfur'dan bir şeyler çal usta dedim. Olmazmış, orada arabesk çalmıyorlarmış. Arabesk değil dedim, Ferdi Tayfur istiyorum bir tane. Tamam işte abi dedi öyle şeyler çalmıyoruz. Ne çalıyorsunuz peki dedim? İstediğiniz bir türkü varsa çalabiriz abi dedi. Bi 50'lik Bomonti bi fıstık ver sonra uzun süre masaya yaklaşma dedim. Öyle şeyler çalmıyorlarmış. Piçler!!

2 yorum:

  1. Neden boylesin ? Her gecenin bi sabahi var evet de senin gunesin hic dogmuyo sanki

    YanıtlaSil
  2. Bazılarının güneşi geç doğar.. gece fazlasıyla uzun sürer. Elbet sabah olacak ama ne kadar kaldığı belirsiz.

    YanıtlaSil