Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Mart 2013 Cuma

OTTAWA'DA BİR YERLERDE



Ottawa'da bir otel -nedenini bilmiyorum-
İn the cros files, My Way, Veleddalin amin
İyice bi sıcak olsa, böbreklerim ağrıyor
Geyik kanı istiyorum, lütfen allahım, amin..

Biraz zorlasam kendimi sanki yedi atacağım
Kim sınırlıyor zarları, eski anarşistim lakin
Farklıyım işte sizden, eşitlikçi değilim
Bozun zarın tarifini belki bana yedi lazım
Siz bozun bi ben atmazsam bileklerimi keserim..

Sakin diyorum kendime sakin diyorum sakin
Koyun say, yeşili sev, kuşları düşün.. lakin
Sıçmaya başlıyorlar tam düşündüğüm yerde
Publeno'da ve My Day'de ve Ottawa'da bir yerlerde..

Zorum aklımı da aştı böbreklerime vuruyor
Nasıl yapsam bilmiyorum ve'l ba'sübadel mevt
Sahi kabul olunur mu rakı içerken dua
Edilirse şüphesiz bir kaç şey var aklımda
Bir kaç şey var evet ama bir tanesi çok mühim
Tez zamanda Mardin'e tren seferi diliyorum
Olmazsa da ivedi cevabını bekliyorum
Nasıl da soğudu park ben eve gidiyorum
Saçmaladıysam eğer affını diliyorum
Amin..

1 yorum:

  1. Açıklayamam belki; ama bu ve bunun gibi birçok şeyin sıkı şiir olduğunu bir şekilde anlıyorum ve bu beni deli ediyor. yalnız sigara içerek yaşamak istiyorum sonra. sakin diyorum kendime sakin diyorum sakin. ellerini görebilecekleri bir yere koy, git biraz daha Orhan Veli falan oku! Ama sakin.

    YanıtlaSil