Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Şubat 2013 Cuma

Tesirsiz Parçalar 180..

180.
‎...
hadi geçtim her şeyden sesine nasıl kıyayım
içinde trenler var kırmızı tuborg falan
anne danteli gibi beyaz ve delik delik
gücüm yetmiyor bir şeye sakat atlar gibiyim
hadi konuş benimle bak saat kaç oldu
kapanır az sonra aile çay bahçeleri
herkes evine gider ben bir yere gidemem
park soğuk gece ıslak içim nasıl desem bilmem
hadi bir şey de bana sen ne anlatsan olur
sesin gelsin razıyım içinde ne olursa
mor çiçekli elbiseni anlat istersen bana
istersen tren anlat kırmızı tuborg falan
hadi ama çok bekledim nasıl kıyarsın bana
gelmezsen uyuyamam içim dağınık sicim
herkes bir şeyi bekler ben hep seni beklerim
ben hep seni beklerim nasıl desem bilmem
kırmızı tuborga sarılı gazete kağıdı gibiyim..

2 yorum:

  1. mor çiçekli elbise dedin ya, amıma koydun..

    YanıtlaSil
  2. 'hadi ama çok bekledim nasıl kıyarsın bana'

    bu cümlenin hissettirdiği o duyguyu anlatacak kelimeyi bulamadım.

    YanıtlaSil